Bel of Whatsapp

06 14 505 305

Klachtenregeling

Als jou ergotherapeut doen wij er alles aan om goede zorg te verlenen. Toch kan er wel eens iets misgaan of sprake zijn van onduidelijkheid.

Ben je ontevreden over bepaalde zaken of heb je een klacht, dan zijn er een aantal stappen die je kunt volgen:

1: Maak je klacht kenbaar

Wij zijn er om jou voor, tijdens en na een behandeling te helpen. Dit kunnen we alleen zo goed mogelijk doen, als je jou klacht of opmerking aan ons verteld.

Dit kun je doen door je klacht of opmerking zo duidelijk mogelijk te omschrijven en sturen naar desbetreffende vestiging:

info@ergotherapiezoetermeer.nl

info@ergotherapiehaaglanden.nl

2: Wij zoeken samen naar een oplossing

Wij gaan graag het gesprek met jou aan om te kijken wat er precies is gebeurd, waar het fout ging en hoe we dit kunnen corrigeren.

Daarbij nemen we maatregelen om het te voorkomen in de toekomst. Jij als patiënt staat bij ons centraal!

3: Klachtenprocedure bij "Ergotherapie Nederland"

Komen we er desondanks niet uit, of is er een goede reden om het gesprek niet aan te gaan, maak dan gebruik van de klachtenprocedure van Klachten-en geschillenregeling Paramedici.

Wij zijn als erkende ergotherapeuten aangesloten bij het Klachtenloket Paramedici (KLP). Leden van de beroepsvereniging zijn automatisch aangesloten bij dit klachtenloket.

Een onafhankelijke klachtenfunctionaris bekijkt jouw klacht. De klachtenfunctionaris geeft ook advies over het indienen en formuleren van de klacht en zoekt naar een oplossing.

Meer informatie over de klachtenprocedure zie www.klachtenloketparamedici.nl